Korzyści
Dla Pracowników
- bezstresowe i całkowicie bezpieczne zgłaszanie problemów poza istniejącą strukturą, w której zgłaszający pracuje
- pełna anonimowość
- komunikacja zwrotna
- dostępność do kanałów łączności przez 24h, 7 dni w tygodniu
- swobodne wyrażanie swojej opinii i poglądów
- pewność, że zgłoszenie zostanie przeanalizowane i przekazane do kompetentnych osób w firmie
- poczucie bezpieczeństwa i komfortu pracy w etycznym biznesie
Dla Pracodawcy
- szybkie ujawnianie i skuteczne zapobieganie nadużyciom
- wzmocnienie systemu bezpieczeństwa
- ochrona reputacji firmy
- wspomaganie zarządzania ryzykiem operacyjnym
- wsparcie CSR
- wzrost poczucia odpowiedzialności za firmę wśród pracowników
- skuteczniejsze i efektywniejsze zarządzanie firmą
- wysoki poziom usług gwarantowany przez dobrze wyszkolony zespół